Разом створюємо простір
довіри, підтримки та професіоналізму
⭐️ Короткий гайд корисних можливостей члена Асоціації
🤝 Відчуваю потребу в супервізії?
Знаю, що медіатор АСМУ має 2 години індивідуальної супервізії на рік безоплатно.
Пишу тут
*Заповнити форму та отримати супервізію може також медіатор, який не є членом Асоціації.
Послуга платна і коштує 1500 грн за годину роботи супервізора.
⚖️ У мене правове питання щодо професійної діяльності?
Можу звернутись сюди
👩🏻💻 Маю питання до Правління чи хочу долучитись до Засідання?
Знаю, що Засідання правління та зустрічі робочих груп - відкриті. Заповнюю форму тут
✍️ Хочу дізнатись більше про рішення Правління?
Знаю, що можу отримати доступ до протоколів, звернувшись до Правління.
❗️ Хочу ознайомитись з правилами спілкування в чаті членів АСМУ?
Шукаю в закріплених повідомленнях або читаю тут
📆 Хочу завжди бути в курсі подій АСМУ?
Дивлюсь календар тут
🧭 Гайд для членів АСМУ
Як ініціювати та розвивати окремий напрямок в Асоціації
🔹 Що таке «напрямок роботи» в АСМУ?
Напрямок — це структурована сфера діяльності в межах Асоціації, яка об'єднує учасників навколо певної теми, цільової групи або стратегічної мети.
Це спосіб розвитку професійної спільноти, формування експертності, реалізації ідей, обміну досвідом та зміцнення горизонтальних зв’язків між медіаторами.
Створення напрямків дозволяє:
-
реалізовувати потенціал кожного члена АСМУ;
-
розвивати лідерство;
-
активізувати міжпрофесійну взаємодію та зміцнювати горизонтальні зв'язки в Асоціації;
-
фокусовано працювати з конкретними викликами чи аудиторіями;
-
зміцнювати позиції Асоціації в діалозі з державними та міжнародними партнерами.
Ознайомитись з напрямками, які вже існують в Асоціації можна на сайті організації за покликанням (на разі напрямки на стадії уточнення та актуалізації).
🔹 Ініціатива члена АСМУ: покроковий алгоритм
1. Формулювання ідеї
Якщо ви маєте ідею для розвитку окремого напрямку, сформулюйте короткий опис:
-
у чому суть теми;
-
чому вона є актуальною;
-
яку мету ви бачите;
-
яку цільову аудиторію хочете охопити.
2. Звернення до Правління
Надішліть своє бачення до Правління АСМУ на електронну пошту afmu.org@gmail.com, у відповідній формі або в особистому зверненні до членкині Правління. За бажанням — можете долучитися до одного з засідань Правління для обговорення вашої ініціативи.
3. Ініціювання відкритої зустрічі
Правління допомагає організувати відкриту онлайн-зустріч для членів АСМУ, які можуть бути зацікавлені у тематиці. Це простір для збору однодумців, обміну баченням, уточнення пріоритетів.
4. Узагальнення напрацювань
Ініціатор узагальнює результати зустрічі:
-
фіксує ключові ідеї;
-
окреслює коло зацікавлених учасників;
-
уточнює перші кроки або ідеї проєктів.
5. Формування стратегії розвитку напрямку
Разом з учасниками та за підтримки Правління, ініціатор/керівник формує коротку стратегію розвитку напрямку (цілі, формат роботи, пріоритети, плани).
6. Підтримка з боку АСМУ
Правління забезпечує організаційну та інформаційну підтримку:
-
доступ до Zoom/платформ;
-
розміщення в календарі подій АСМУ;
-
допомога в поширенні інформації;
-
публікації на сайті та в соцмережах;
-
максимальна підтримка і супровід.
🔹Ініціатива з боку Правління
Правління АСМУ також може ініціювати створення окремого напрямку. Це може відбуватись у двох форматах:
-
Персональне звернення до члена або групи членів із пропозицією взяти на себе ініціативу в певній темі;
-
Загальне оголошення про запуск нового напрямку з відкритим запрошенням до участі.
Далі застосовується той самий алгоритм: зустріч, уточнення бачення, формування групи, створення плану дій.
🔹Роль керівника напрямку
Кожен напрямок має свого керівника — ініціатора або обраного з учасників. Його/її основні функції:
-
Формування принципів роботи (формат зустрічей, прийняття рішень, внутрішня комунікація);
-
Підтримка структури та процесів — ведення нотаток, координація ініціатив, оновлення інформації;
-
Розвиток напрямку — ініціювання проєктів, залучення нових учасників, пошук партнерств;
-
Комунікація з зовнішніми партнерами та донорами у відповідному фокусі;
-
Звітування (неформальне) — регулярне інформування Правління про динаміку, потреби, плани.
🔔 Зустрічі напрямку обов’язково розміщуються в календарі АСМУ, щоб кожен охочий міг долучитися до загальної діяльності або окремої ініціативи. Всі документи, над якими працює група, розміщуються на GoogleDrive Асоціації.
🔹Це про розвиток, а не формальність
Створення напрямків — це не бюрократія, а можливість діяти. Це простір для:
-
втілення ваших професійних інтересів;
-
посилення голосу фахівців на національному та міжнародному рівнях;
-
формування авторитетних груп експертизи в межах АСМУ;
-
спільної дії та підтримки.
📬 Маєте ідею або хочете долучитися?
Завантажте шаблон, заповніть його та надішліть до Правління:
-
на електронну пошту afmu.org@gmail.com
-
у відповідній формі
Членські внески 2025

Членський внесок - 3028 грн.
Реквізити для сплати членського внеску:
ГО "Асоціація Сімейних Медіаторів України"
UA463052990000026006040110515
в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842
код ЄДРПОУ 42757523
Призначення платежу: Ваше ПІБ, Щорічний членський внесок за 2025 рік